P-pladser til samkørsel ved Horsens S er flyttet
De pendlere, der ønsker at benytte sig af samkørselspladserne ved afkørsel <57> Horsens S, må nu holde ind hos Recharge City. Den eksisterende samkørselsplads på Vestvejen er lukket, så der kan blive plads til et ekstra spor på E45-motorvejen.
Som en del af arbejdet med at udvide E45 Østjyske Motorvej har Vejdirektoratet lukket for den samkørselsplads, der er placeret på Vestvejen lige ved afkørsel <57> Horsens S.
Trafikanterne skal dog blot tage et sving til modsatte side ned ad Kai Lindbergs Vej og ind hos Recharge City, hvor to samkørselspladser står klar til at tage imod dem.
De to pladser byder tilsammen på 80 p-pladser, hvilket er omkring dobbelt så mange som på den hidtidige samkørselsplads. Derudover byder området på flere faciliteter som toiletter, grønne områder, tankstation og spisesteder, som man kan benytte, mens man venter på sin samkørselsmakker.
Der vil være skilte, som henviser trafikanter fra den hidtidige samkørselsplads til de nye.
Skulle din bil holde på den nu lukkede plads, så fortvivl ikke. Vejdirektoratet lover at holde udkørsel fra pladsen åben i den kommende tid.
Læs mere om udvidelsen af E45 og hold dig opdateret på de trafikale gener, mens der bygges på trafikinfo.dk
